Wednesday 6 August 2014

Camera rolling & Action!!


Dah pukul 3.40am tapi tak leh nak tidur. So, tetiba nak buat nukilan sikit pasal hari ni.

Tadi lepas kerja, terus pergi meeting dgn member pasal projek baru... Alhamdulillah ada beberapa perkembangan menarik. Tapi sorry la tak dapat nak kongsi sangat, sebab benda tak confirm lagi.
 

pun begitu, boleh la share few hints dan harap korang dapat la doakan yang terbaik ya! kalau ada rezeki, aku kongsi dengan semua. sikit ke banyak, tak penting. yang penting syukur je.

ingat tak hari tu ada kongsi pasal kerja2 production? haaa.. Alhamdulillah setakat ni, ada sikit cahaya biarpun agak suram huhu... insha Allah, jika tiada aral ada dua projek realiti show akan jalan back to back. satu end of this year, satu lagi middle next year. 

satu lagi khabar gembira (pun tak dapat nak sahkan lagi) dapat ruang manage our own channel tv. insha Allah tunggu feed back n result je skang ni. 

bila semua dah confirm dan memang Allah takdirkan rezeki kami, insha Allah aku akan betul2 nak fokus pada benda ni. bukan apa, broadcasting adalah passion aku sejak dulu. journalist pun sama, tapi sampai bila nak kerja makan gaji kan? so, nak tak nak, kena usaha lebih untuk capai impian kita.

nak menyesal pun tak guna dah masa keluar dari broadcasting field ke journalism sebab kononnya faktor kewangan, kahwin & family. tapi bila dah back to single, aku nak kutip balik apa yang dah aku tinggalkan dulu & start back. now, aku nak kutip pengalaman sebanyaknya, contact seramai mungkin, belajar setungkus lumusnya utk start this business back.

*lagi pun, salah satu impian aku memang nak jadi director filem by age 40!.... hmmm sempat ke tak, tak tau lah!

but seriously, byk sgt pengalaman dan benda aku dah buat dalam hidup aku ni. syukur Alhamdulillah kerana Allah bagi bagi semua ilmu ini.

... oh ya! show minggu depan kat Pulai cancel, so boleh la aku pi open house sesape.. sila jemput ya!

adios! wasalam.


No comments:

Post a Comment