Friday 8 August 2014

Yang jauh mari dekat! Yang dekat mari rapat!!

Salam Jumaat...
 
 hari ini takde lah rasa lemau sangat. syukur everything went well walaupun ada gak sipi2 kelam kabutnya. but as usual ada beberapa story nak kongsi hari ni.
 
aku dapat tawaran buka booth lagi, ada dua tempat yakni satu di Kuantan pada hujung bulan ni dan satu lagi pada November ini di Shah Alam. syukur Alhamdulillah sebab dapat peluang ini sekali lagi.
 
nak jual apa tu...hmm tak sure lagi sebab si Achik tak dapat nak join carboot sale kat Kuantan, adik kawin katanya! (dia nak kahwin bila tatau..ehh)
 
so mungkin aku terpaksa berjuang sorang diri berniaga di sana. besar kemungkinan aku akan bawa #gobokkain ke sana. dengarnya, hotel tak disediakan, so haruslah jawabnya aku menumpang rumah sesapa jap..hehehe .. tapi tidur dalam kereta pun, ok gak..bukan tak biasa, kan?
 
untuk di Shah Alam, sedang dalam proses pre-plan lagi sebab ada lagi kurang lebih dua bulan lagi. terima kasih kepada 'sayang' sebab bagi peluang dan booth free sebagai balas jasa katanya.. wahh gitcheww..
 
Apa pun..harap dapat sokongan semua. kalau rezeki lebih, kita berkongsi ye..
 
Oh ya..sesape yang rasa-rasa nak join #siniadafest di stadium malawati shah alam pada 1 & 2 November ini, sila hubungi no telefon tertera ya!

No comments:

Post a Comment